Σήμερα Παρασκευή,18-02-2022, οι μαθητές των 2 τμημάτων της Ε’ τάξης του σχολείου μας μαζί με τους δασκάλους τους επισκέφτηκαν το Πολεμικό Μουσείο Καλαμάτας.

Εκεί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μέσω της βιωματικής επαφής τα κειμήλια των κρατών, στολές πολεμιστών που συμμετείχαν σε όλες τις ιστορικές περιόδους ως σύμμαχοι ή αντίπαλοι του ελληνικού στρατού, αυθεντικά χειρόγραφα, χάρτες, πίνακες ζωγραφικής, μετάλλια και τάγματα αριστείας, σημαίες, όπλα και άλλα στρατιωτικά είδη από το 1821 έως το β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Το προσωπικό του Πολεμικού Μουσείου βοήθησε τους μαθητές μας να βιώσουν και να κατανοήσουν την ουσία των ιστορικών γεγονότων και τη σύνδεσή τους με τη σύγχρονη ιστορική συγκυρία.


Επίσης τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ και φωτογραφήθηκαν με τα άρματα μάχης (2 τανκς), το αεροπλάνο και τα πυροβόλα τα οποία υπάρχουν στην αυλή του μουσείου.



Ευχαριστούμε πολύ το προσωπικό του μουσείου που μας ξενάγησε στους χώρους του κι απάντησαν με υπομονή σε όλες τις ερωτήσεις των μαθητών μας!!!

