Στο πλαίσιο του μαθήματος «Μελέτη περιβάλλοντος» εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β2 τάξης του σχολείου μας μιλήσαμε για τα πουλιά και τη δυσκολία τους να βρουν τροφή τον χειμώνα και φτιάξαμε 2 ταΐστρες. Ζωγραφίσαμε διάφορα πουλάκια σε χαρτί και τα κρεμάσαμε μαζί με τις ταΐστρες στο δέντρο της Β’. Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί έχουν έρθει πουλάκια και έχουν ήδη φάει το μισό φαγητό!





