ΚΠΕ Καλαμάτας

Το Δ2 του σχολείου μας, ευχαριστεί το ΚΠΕ Καλαμάτας, για το δώρο του κατά την επίσκεψή μας στην ανθοκομική έκθεση. Μας πρόσφερε πολλούς μικρούς μεταξοσκώληκες […]