Το Δ2 του σχολείου μας, ευχαριστεί το ΚΠΕ Καλαμάτας, για το δώρο του κατά την επίσκεψή μας στην ανθοκομική έκθεση. Μας πρόσφερε πολλούς μικρούς μεταξοσκώληκες […]
Ρητορικοί αγώνες
Η ΣΤ τάξη του σχολείου μας έλαβε μέρος στους ρητορικούς αγώνες, που διεξήχθησαν στο Μουσικό σχολείο. Διακρίθηκε η μαθήτρια Ανδριάνα Κολοκάθη, από το ΣΤ1 τμήμα, […]
Αρχαιολογικό Μουσείο Καλαμάτας
Επίσκεψη της Β’ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καλαμάτας.



