Το Δ2 του σχολείου μας, ευχαριστεί το ΚΠΕ Καλαμάτας, για το δώρο του κατά την επίσκεψή μας στην ανθοκομική έκθεση. Μας πρόσφερε πολλούς μικρούς μεταξοσκώληκες τους οποίους φροντίσαμε για ένα περίπου μήνα, με πολύ ενδιαφέρον.
Έτσι είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε όλα τα στάδια ανάπτυξης τους, καθώς και τις διαφορετικές μορφές τους και μάθαμε πως απ’ αυτά τα μικρά πλασματάκια παίρνουμε το μετάξι. Τέλος φυλάξαμε τα αυγά τους για να τα έχουμε μαζί μας την επόμενη άνοιξη …

Print Friendly, PDF & Email