Σήμερα τελευταία ημέρα μαθημάτων.. ένα ποτάμι με βιβλία είχε εκβάλει στο σχολείο μας…
Στις όχθες του ήταν γεμάτο βιβλία και όλοι οι μαθητές τα δανείστηκαν για να τα απολαύσουν στις διακοπές των Χριστουγέννων!!!
Επίσης όλες οι τάξεις άκουσαν και τραγούδησαν τα κάλαντα, που τόσο όμορφα τα έψαλλαν τα παιδιά της Δ1, με η συνοδεία κρουστών και το ακορντεόν της κ. Βίκυς, της μουσικού μας!!
Μια άλλη έκπληξη μας έκαναν τα τριτάκια μας (η Γ τάξη) όταν πέρασαν από όλες τις τάξεις και ευχήθηκαν χορωδιακά το ποίημα “Προσευχή”




