Οι μαθητές του Β2 του σχολείου μας, στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», βγήκαν στο προαύλιο και μάζεψαν τα σκουπίδια, αφού τα χώρισαν σε ανακυκλώσιμα και μη. Η αλλαγή προς το καλύτερο στο κόσμο θα γίνει από τα παιδιά μας. Εκπαιδευτικός: Αρμακόλλα Τζωρτζίνα