Οι μαθητές του Β2 του σχολείου μας, στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», βγήκαν στο προαύλιο και μάζεψαν τα σκουπίδια, αφού τα χώρισαν σε ανακυκλώσιμα και μη. 
Η αλλαγή προς το καλύτερο στο κόσμο θα γίνει από τα παιδιά μας. 
Εκπαιδευτικός: Αρμακόλλα Τζωρτζίνα

Print Friendly, PDF & Email