Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας της Β Δημοτικού, οι μαθητές του Β1 & Β2 του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ιστορικό και λαογραφικό μουσείο της Καλαμάτας. Τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας της πανδημίας, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τόσα σημαντικά εκθέματα της ιστορίας και του πολιτισμού μας. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και αποκόμισαν τόσο όμορφες εικόνες!





