Αν και δεν βγάλαμε τις μάσκες του covid-19, φορέσαμε τις αποκριάτικες και το γιορτάσαμε στην αυλή του σχολείου κάθε ζώνη ξεχωριστά φυσικά!!!!
Το διασκεδάσαμε ειδικά με τον διαγωνισμό της πρωτότυπης στολής που έγινε την τελευταία στιγμή…
Δεν μας έλειψε και το σουβλάκι αφού ο σύλλογος γονέων με μεγάλη του χαρά πρόσφερε σε όλα τα παιδιά!!!!!








