Οι γιορτές πλησιάζουν και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας διοργάνωσε Χριστουγεννιάτικο Παζάρι τους στο πάρκο του ΟΣΕ.
Έτσι κι εμείς, η Έ τάξη, αποφασίσαμε σήμερα 21 Δεκεμβρίου να τους επισκεφτούμε με πολύ όρεξη και χριστουγεννιάτικη διάθεση!
Αφού περπατήσαμε στο υπέροχο πάρκο μας φτάσαμε στον χώρο οπού βρισκόταν το παζάρι.

Τα παιδιά αγόρασαν καταπληκτικά χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια, ημερολόγια και σημειωματάρια. Όλα αυτά σε καταπληκτικές τιμές.

Επίσης οι μαθητές και μαθήτριες της Έ τάξης συμμετείχαν σε χριστουγεννιάτικες κατασκευές.


Τέλος επιστρέφοντας στο σχολείο μας περάσαμε από την παιδική χαρά του πάρκου και τα παιδιά απόλαυσαν λίγη ώρα παιχνιδιού!!!


