Μπήκαμε στην περίοδο των Χριστουγέννων από την αρχή του μήνα Δεκέμβρη και εμείς στο πνεύμα των Χριστουγέννων, με τον στολισμό των τάξεων και όλων των χώρων του σχολείου μας!!!

Print Friendly, PDF & Email