Την Τετάρτη 17 Νοέμβρη τιμήσαμε και θυμηθήκαμε την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου,

το τι συνέβη σχεδόν πενήντα χρόνια πριν.

Δυο λόγια είπαμε όλοι μαζί για το τι είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ:

  • δεν ζούμε κυνηγημένοι
  • λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας
  • ψηφίζουμε ελεύθερα
  • εκφραζόμαστε χωρίς λογοκρισία
  • δεν μας διατάζουν
  • έχουμε ιδιωτική ζωή
  • έχουμε δικαίωμα στη δουλειά
  • μας αρέσει να υπάρχει ποικιλία
  • οι άνθρωποι μπορούν να συγκεντρώνονται και να συζητούν, να ανταλλάσσουν απόψεις, να ακούει ο ένας τη γνώμη του άλλου.

και τι είναι ΔΙΚΤΑΤΟΡΊΑ και γιατί δεν τη θέλουμε :

  • γιατί παραβιάζονται τα δικαιώματά μας
  • δεν μας επιτρέπει να ψηφίσουμε
  • δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε ελεύθερα στους δρόμους
  • θα μας κυνηγάνε αν δε συμφωνούμε με την εξουσία
  • απαγορεύεται οι άνθρωποι να λένε τη γνώμη τους (ειδικά αν δε συμφωνεί η ίδια με αυτή) σε παρέες και σε συγκεντρωμένα πλήθη.

Συνεχίσαμε την επέτειο κάθε τμήμα στην αίθουσά του και περάσαμε πραγματικά όμορφα!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Print Friendly, PDF & Email