Την Τετάρτη 17 Νοέμβρη τιμήσαμε και θυμηθήκαμε την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου,
το τι συνέβη σχεδόν πενήντα χρόνια πριν.
Δυο λόγια είπαμε όλοι μαζί για το τι είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ:
- δεν ζούμε κυνηγημένοι
- λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας
- ψηφίζουμε ελεύθερα
- εκφραζόμαστε χωρίς λογοκρισία
- δεν μας διατάζουν
- έχουμε ιδιωτική ζωή
- έχουμε δικαίωμα στη δουλειά
- μας αρέσει να υπάρχει ποικιλία
- οι άνθρωποι μπορούν να συγκεντρώνονται και να συζητούν, να ανταλλάσσουν απόψεις, να ακούει ο ένας τη γνώμη του άλλου.
και τι είναι ΔΙΚΤΑΤΟΡΊΑ και γιατί δεν τη θέλουμε :




- γιατί παραβιάζονται τα δικαιώματά μας
- δεν μας επιτρέπει να ψηφίσουμε
- δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε ελεύθερα στους δρόμους
- θα μας κυνηγάνε αν δε συμφωνούμε με την εξουσία
- απαγορεύεται οι άνθρωποι να λένε τη γνώμη τους (ειδικά αν δε συμφωνεί η ίδια με αυτή) σε παρέες και σε συγκεντρωμένα πλήθη.
Συνεχίσαμε την επέτειο κάθε τμήμα στην αίθουσά του και περάσαμε πραγματικά όμορφα!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!



