Με μια σεμνή γιορτή και με αυστηρά μέτρα προστασίας οι μαθητές γιόρτασαν φέτος την 27η Οκτωβρίου .Η γιορτή ξεκίνησε με την απαγγελία ποιημάτων από μαθητές της Δ ΄ Δημοτικού στο προαύλιο και τελείωσε με την έπαρση της σημαίας .Στο τέλος οι μαθητές μπήκαν στις τάξεις τους και μίλησαν διεξοδικά για το μήνυμα της ημέρας.




