Η πολυπόθητη επιθυμία πολλών ετών, να χρωματιστεί το σχολείο μας, γίνεται πραγματικότητα!!

Όχι την πιο κατάλληλη στιγμή, γιατί το σχολείο είναι σε λειτουργία, με μαθητές και εκπαιδευτικούς να είναι προσηλωμένοι στο έργο της μάθησης…

Εργάζονται μαζί μας όμως και οι εργάτες που θα ανακαινίσουν το κτίριο του σχολείου, που το έχει τόσο ανάγκη.

Όλοι μαζί με συνεργασία και με αμέριστη προσοχή θα τα καταφέρουμε!!

Προσέχουμε πολύ για να αποφύγουμε το οποιοδήποτε ατύχημα!!!

Print Friendly, PDF & Email