Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Την θεατρική παράσταση το “ΟΝΕΙΡΟ e-ΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΝΥΧΤΑΣ” παρακολούθησαν οι τάξεις της Γ’ και της Ε΄ τάξεις του σχολείου μας, την Παρασκευή 4/3/2022 στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας.!!!

Η παράσταση της Πειραματικής Σκηνής μας άρεσε ιδιαίτερα και θέλουμε να συγχαρούμε την ομάδα των εφήβων που την παρουσίασαν και ιδιαιτέρως θέλουμε να συγχαρούμε τη σκηνοθέτρια Γιώλικα Πουλοπούλου, η οποία είναι και η εκπαιδευτικός της Γ τάξης του σχολείου μας!

Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτήν!!

Print Friendly, PDF & Email