Την Τρίτη 1 Μαρτίου στο ολοήμερο σχολείο μαθητές και εκπαιδευτικοί μίλησαν για το αγαθό της ειρήνης, την αξία της, την ανάγκη να υπάρχει σε όλους τους λαούς.

Η απώλεια της ειρήνης συμβαίνει όταν ξεσπάει πόλεμος και ο πόλεμος σχεδόν ποτέ δεν έχει δικαιολογία!!!

Print Friendly, PDF & Email