Την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021 οι μαθητές της Ε΄τάξης ,στο πλαίσιο των δράσεων για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα : ΄΄Πλημμύρες -Άνθρωπος και Φύση σε ισορροπία ΄΄από το Ε2 ,επισκέφθηκαν το περίπτερο της Ο.Α.Κ(Ομάδα Αντιμετώπισης Καταστροφών).Οι μαθητές ενημερώθηκαν από τις υπεύθυνες της ομάδας για την αξία του εθελοντισμού και τη βοήθεια σε ό,τι αφορά φυσικά φαινόμενα ( πλημμύρες,σεισμοί,καιρικά φαινόμενα) αλλά και ανθρώπινα λάθη (πυρκαγιές,ανεύρεση αγνοουμένων)…Ύστερα οι μαθητές περπάτησαν στην πλατεία Βασ. Γεωργίου και διασκέδασαν μπαίνοντας στο τρενάκι!

Print Friendly, PDF & Email