Την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021 η Στ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε στην πλατεία της Καλαμάτας το περίπτερο της Ο.Α.Κ. και ενημερώθηκε για τις φυσικές καταστροφές , τα αποτελέσματά τους και την αντιμετώπισή τους. Ήταν επίσης μία ευκαιρία για χαλαρή βόλτα στην υπέροχα στολισμένη για τα Χριστούγεννα πόλη μας . Κάναμε τη βόλτα μας δωρεάν με το χριστουγεννιάτικο τρενάκι – προσφορά του δήμου μας για τα μικρά και μεγάλα παιδιά -, στην πλατεία Βασιλέως Γεωργίου βγάλαμε φωτογραφίες στο χριστουγεννιάτικο δέντρο της πόλης μας, απολαμβάνοντας τις χριστουγεννιάτικες μελωδίες που πλημμύριζαν τους δρόμους της Καλαμάτας. Περάσαμε υπέροχα και επιστρέψαμε χαρούμενοι στο σχολείο μας!

Print Friendly, PDF & Email