Την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021 η Στ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε στην πλατεία της Καλαμάτας το περίπτερο της Ο.Α.Κ. και ενημερώθηκε για τις φυσικές καταστροφές , τα αποτελέσματά τους και την αντιμετώπισή τους. Ήταν επίσης μία ευκαιρία για χαλαρή βόλτα στην υπέροχα στολισμένη για τα Χριστούγεννα πόλη μας . Κάναμε τη βόλτα μας δωρεάν με το χριστουγεννιάτικο τρενάκι – προσφορά του δήμου μας για τα μικρά και μεγάλα παιδιά -, στην πλατεία Βασιλέως Γεωργίου βγάλαμε φωτογραφίες στο χριστουγεννιάτικο δέντρο της πόλης μας, απολαμβάνοντας τις χριστουγεννιάτικες μελωδίες που πλημμύριζαν τους δρόμους της Καλαμάτας. Περάσαμε υπέροχα και επιστρέψαμε χαρούμενοι στο σχολείο μας!







