Τα παιδιά του Δ1 και του Δ2 επισκέφτηκαν την Πέμπτη στις 9/12/2021 τον Παλιό Νερόμυλο στην Κυπαρισσία…

Εκεί γνώρισαν τον κύκλο του σταριού από τη σπορά μέχρι τη ζύμη.. Εντυπωσιάστηκαν απο τον ήχο της φτερωτής που γύριζε με τη δύναμη του νερού που κατέβαινε από τα Κυπαρισσιακά όρη!

Τέλος με θέα τον Κυπαρυσσιακό κόλπο απόλαυσαν κρέπες με φτιαγμένες με αλεύρι του νερόμυλου!!

Print Friendly, PDF & Email