Την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021 οι μαθητές/τριες της Γ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το κτήμα Φοίφα και παρακολούθησαν το εργαστήριο “σώμα και φύση”.
Η κυρία Μυρτώ μίλησε στα παιδιά για το ανθρώπινο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την κομποστοποίηση ενώ στη συνέχεια οι μαθητές/τριες ,με την καθοδήγησή της, μπήκαν στη θέση των ζώων και των δέντρων: έπιασαν το μαλακό χώμα, σκαρφάλωσαν στα δέντρα, πάτησαν τα μονοπάτια μαλακά σαν τις γάτες, κινήθηκαν ελεύθερα και σε ομάδες όπως αυτά, βρήκαν κρυψώνες ανάμεσα στους μικρούς θάμνους, συνδέθηκαν με την φύση!
Φύγαμε βαθιά ευχαριστημένοι_ες και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την Άνοιξη!




