Στο πλαίσιο δράσεων αγωγής υγείας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Δημοτικού είχαν τη χαρά να υποδεχτούν στην τάξη μας εκπροσώπους της ΤΟΜΥ Καλαμάτας.Κατά […]
Ανθοκομική Έκθεση Καλαμάτας
Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού συμμετείχαν με χαρά στις δράσεις των Ανθεστηρίων Καλαμάτας, στο Πάρκο Σιδηροδρόμων, μαζί με την ομάδα Παιχνιδούπολη. Τα παιδιά ήρθαν σε […]


